فانوس دانشمند

مرکز مجازی پژوهشگران کوچک و فعالان علمی "فانوس"

فانوس دانشمند

مرکز مجازی پژوهشگران کوچک و فعالان علمی "فانوس"

فانوس دانشمند

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

یه درددل ...

دوشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۴۶ ب.ظ
از وقتی که کار رو شروع کردم ، تا حد زیادی از درس خوندن افتادم !
حتی نمره ی آزمون زبان انگلیسی این ترمم شده 65.5 !!!
و این یعنی Conditional Pass
البته انتظار نمره ی پایین رو داشتم ولی دیگه نه این نمره :-|
تا آزمون دوم اردیبهشت هم فقط چند روز فرصت دارم ، اونم با 4 جلد کتاب نخونده ی نو !!!
تا وقتی بی کار بودم ، ذهنم در تب و تاب کسب و کار بود . حالا که شاغل شدم  ، دلم میخواد تو این هوای بهاری برم بالای پشت بام و ساعت ها بشینم و کتاب بخونم و از مطالعه لذت ببرم...
خستگی بعد از کار و مشغله ی فکریش اجازه نمیده که به هدفم که ارتقای سطح علمی هست ، برسم..
برنامه ریزیم هم هر بار به دلیل غیر قابل پیش بینی بهم میریزه...!
فقط از خدا میخوام که بهم نیروی فکر و جسم مضاعف ببخشه که بتونم به هدفم دست پیدا کنم و شرمنده و روسیاه موی سفید پدر و مادرم نشم.
لطفا اگه میشه برام دعا کنید... :-|

۹۴/۰۱/۱۷ موافقین ۱ مخالفین ۰
میترا لطفی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی