فانوس دانشمند

مرکز مجازی پژوهشگران کوچک و فعالان علمی "فانوس"

فانوس دانشمند

مرکز مجازی پژوهشگران کوچک و فعالان علمی "فانوس"

فانوس دانشمند

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

بهترین استاد من...

چهارشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۶:۴۳ ب.ظ

مدتی هست که یکی از دانشجویان هم رشته ای از همون دانشگاهی که فارغ التحصیل شدم مشتری من شده ؛

از اونجایی که هم رشته ای هستیم و اون دانشجو و من فارغ التحصیل ، بهتر میتونم بهش کمک کنم.

امروز که برای انجام کارش اومده بود کافی نت ،

بهم گفت شما شاگرد استاد ..... بودید ؟

- بله ؛ چطور؟

- ما این ترم باهاش کلاس داریم .

این دوست عزیز به نقل از استاد میگه: " من یک شاگرد داشتم که تازه فارغ التحصیل شده ؛ الان رفته برای خودش کافی نت تاسیس کرده و کارآفرینی کرده . شما هم ازش یاد بگیرید ..."


در قبال حق معلمی این استاد عزیزم ، چیزی ندارم بگم جز اینکه هرچی هست از دل و جرأت و انگیزه ای هست که شما در کنار علم آموزی به ما داشتید... شرمنده ام که نتونستم در حد تعلیم شما ، درس پس بدم. و ممنونم که از علمتون به من هم بخشیدید... همین و دیگر هیچ...

۹۴/۰۲/۲۳ موافقین ۱ مخالفین ۰
میترا لطفی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی